2012. szeptember 26., szerda

Vasaló

Szerencsés vagyok.
Jól vásároltam.
Az AEG perfect 7020 vasaló jó vétel volt. Meg a szuper vasalódeszka is, aminek külön vasalótartója és saját csatlakozója van és a vasalót egyenesen a deszka csatlakozó aljzatába kell dugni.

De nem szoktam vasalni.
A múlt héten kedden azonban  vasaltam,  gondosan beállítottam a vasalót a tartóba, majd csütörtökön szépen elutaztam. Hétfőn visszajöttem, és ma, azaz szerdán reggel ismét vasalni valóm akadt.
Döbbentem láttam, hogy világít a vasaló visszajelzője.
És a vasaló meleg.

Elfelejtettem a múlt héten kihúzni a csatlakozót a vasalódeszkából. A vasaló pedig 8 nap és 8 éjjelen keresztül ki-be kapcsolgatta magát. De a vasalótartó fém része még csak meleg sem volt, mert a műanyag szigetelő nem engedte felmelegedni.
Mégiscsak jó vétel volt a drága vasaló, meg a vasalódeszka.

Most már csak a 8 napi villanyszámlára leszek kíváncsi, amit a 2000 wattos vasalóm csinált.

Lehet, hogy mégse olyan hülyeség ha valaki kényszeresen visszalép még a lépcsőházból, hogy vajon kikapcsoltam-e  vasalót, kihúztam-e a kávéfőzőt?

Nincsenek megjegyzések: