2012. július 7., szombat

Alsónémedi Carpigiani fagyizó

Ez itt az alsónémedi Carpigiani fagyizó. A Fő utcán.
Csermák Miklós zseniálisan kitalálta, hogy nemcsak egy fagylaltgépet kell beállítani, hanem többet, és mindegyikben jobbnál jobb fagylaltot kell csinálni. Van klasszikus vanília, csokoládé, puncs, karamell, de van itt zöldalma, mangó és számtalan egyéb finomság. A fagylaltot nem szemre csavarintják a tölcséredbe, hanem ügyes kis mérlegen mérik, 25 Ft/dkg áron.
Ha akarsz, akár egy kiló fagylaltot is elvihetsz, mindent adnak hozzá.
Bevallom, hogy több fagylaltot is akartam enni, de legalábbis ki akartam próbálni mindet. Sajnos nem sikerült, mert a klasszikus vanília-csokoládé-puncs-karamell négyestől annyira elteltem, hogy nem fért belém több- és attól is féltem még, hogy bezúzmarásodik a szemem...
Ezek a fagylaltok olyan kifinomult ízűek voltak, hogy utoljára Olaszországban ettem ilyen ízű és állagú fagylaltot.

Megértem a fiamat, aki a a barátaival a pesterzsébeti Jégcsarnokból ide jár ki fagylaltot enni.

Csermák úr, ha fagylaltot akarok enni, ezután én is ide fogok jönni!

Nincsenek megjegyzések: