2012. március 15., csütörtök

Bocs - a mosolyt fakasztó blog díj



Pupákék-tól kaptam.

Nagyon köszönöm, öröm, hogy másoknak örömet okoz a blogom olvasása.

Első dolgom volt lefordítani az orosz szöveget: A blog, ami mosolyt fakaszt

Három dolog magamról:

1. Minden érdekel. Hogy stílszerű legyek: Xочу все знать (régi kedves orosz rajzfilmemmel szólva) Az élet nagy ajándéka nekem a széles sávú internet.

2. Szeretnék tengerpartra költözni valahol a Kanári Szigeteken, ahol nyugodtan kényelmesen lehet élni és nap mint nap búvárkodni.

3. Szeretek kényelmes sportcipőben, pamut trikóban és vászon farmergatyában lenni. (Szeretnék selyemblúzban, kasmir kosztümben és bőr tűsarkú cipőben járni. A kettőt össze kéne egyeztetni, legyek sportcipőben-pólóban-farmerban, de selyemblúzban, kasmír kosztümben és bőr tűsarkúban lévőnek látszódjak.)

Ja és az egyik kulcs csomóm bő két hónapja elkeveredett. Állítom nem én vagyok a hibás, nem én hánytam el. De senki se vállalja.
Az arc és névmemóriám pocsék, én történekre emlékszem.
Nem rágok se ceruzát, se tollat, se rágógumit. A gyomrom erősen tiltakozik a hiábavaló előkészületek ellen.

Ha lehetne, akkor Pupákéknak adnám a díjat, mert az elmúlt időszak nagy nyeresége az ő blogja.
Dehát tőle kaptam én is. Lássuk, akkor a következőknek adom tovább:
Laci a vitorlánál - aki olyan melengető derűvel szemléli a világot, hogy tanítani kellene. Külön öröm a dologban, hogy ő meg is tette, tanította is. Most mi, olvasók tanulunk tőle megértést, emberséget, szívből jövő empátiát és öniróniát.
zimonyi,hu - a maga kétkedő, néha bizonytalan ámde mégis biztos hitbeli, tudásbeli és érzelmi alapokon álló életét emberien mutatja meg, három gyerekével olyan természetesen és odaadással foglalkozik, mely példaértékű.
Sunny dadusnak- aki a fiatal kora ellenére bátran belevágott az önálló életbe, az önmegvalósítás olyan szintjéről indulva építgeti életét, mely szint mások számára egész életükben elérhetetlen messzeségben marad.

Szabályok: köszönd meg- mondj magadról három dolgot- add tovább.

4 megjegyzés:

bv írta...

nagyon köszönöm, ez jólesik. :)

liv írta...

Danke!

lacibá írta...

Nagyon köszönöm, meghatóan szépen írtál rólam! :-)

Sunny írta...

Köszönöm szépen