2012. március 14., szerda

Azt csinálok, amit én akarok

Nohát, ha egy ajtó becsukódik, egy másik ajtó majd kinyílik. Vagy kinyithatóvá válik.

Akkor most ezen a pár, dolgozás mentes napon átgondolom az elkövetkező időszakot.

Önálló, szabad, független, befolyásolástól és alávetettségektől mentes szakmám van, és maradt is. Én nem vesztettem semmit.

Annak idején, amikor pályaválasztás előtt álltam, és eldöntöttem, hogy ügyvéd akarok lenni, Apám, aki ügyvéd volt, azt mondta, hogy fiam, jó választás. Ügyvédként, ha kedden délután a Duna parton akarok sétálni, én megtehetem.
Mire én: De apuka, kedd délután van, menjünk a Duna partra sétálni!
-Jól van fiam, csakhogy én nem akarok!

Hát én bezzeg, ezután akarok. És fogok is!

Kezdetnek, mindjárt május elején, elmegyünk Commandantéval Budvára.

Nincsenek megjegyzések: