2010. március 25., csütörtök

Tavaszi nagy

Már hétfőn elkezdtem. A jó időre tekintettel.
Ahogy az újkori tanítás is, a FlyLady mondja. Kis lépésekben.
Bár ezeket kis lépéseket a 83 éves ügyfelem már évtizedek óta végzi, és így tartja példás rendben az öt szobás sarokházát, meg a hozzá tartozó dupla nagyságú kertjét. Most mégis, mint új világmegváltó rendszert hirdetik.

Szóval, a kis lépések taktikájával megkezdtem a tavaszi nagytakarítást: a dupla erkélyajtó üvegét megpucoltam. És most csillog-villog és szép. Ezzel egy szoba ablakpucolásával végeztem is. Megvolt egy fél óra alatt, csak kicsit fáradtam el, nem nagyon, de ahogy végeztem azonnal abba is lehetett hagyni.

Egyszer majdcsak a végére érek.

És akkor lehet, hogy azonnal újra el is lehet kezdeni.

Szóval jó ez a kis lépések taktikája, de az a releváció, hogy na, most végeztünk, mindenütt tisztaság van, na ez nincs meg.

Nincsenek megjegyzések: