2009. március 22., vasárnap

Vodafone lefedettség

Évekkel ezelőtt, amikor a számhordozás lehetővé vált a mobil telefonszolgálatatók köreiben is, akkor a család minden telefonszámát áthordoztam a Vodafone-hoz. Mert K. város közepén ott volt a Vodafone üzlete, így gyorsan meg is tettem. No, ez mindenkinek jó volt, Szegeden és Pesten is, kivéve nekem. Ugyanis mire végeztünk, és eltelt két három hét, rájöttem, hogy a város belső részén, ahol az irodánk van ( meg úgy mellesleg a szolgáltató üzlete is) a Vodafone csak kültéri lefedettséget produkál. Olyan kikirics sárga a térkép, hogy egy piros pont sincs benne. Magyarul bent az irodánkban nem lehet használni a vodafonos telefonjainkat, mert nincs térerő.

És ez az utóbbi években nem változott! Nem kicsit ciki, hogy kijárunk telefonálni a parkoló közepére, és ott próbáljuk megbeszélni az ügyvédi titoktartás körébe eső kérdéseket, egy egész lakótömb füle hallatára, vagy kitesszük magunkat annak, hogy az ügyfél nem ér el mobilon, mert csak félórás késéssel érkezik az üzenet, hogy önnek 8 nem fogadott hívása volt.

Már cserélem telefont, vettem bele kóbor internetes házalók által ajánlgatott belső nyomtatott áramkör jellegű antennaerősítőt, már az ipari műemléknek számító fém papírvágó késemet használva külső jel erősítőnek, tettem a telefon hátuljához telefonálás közben, nem kis derültséget okozva a jelen levő ügyfelek körében. Nem sok sikerrel.

Voltam bent többször a szolgáltató helyi irodájában, ahol karjukat széttárva sajnálkozva mondták, hogy sajnos már ők is többször kérték a lefedettség teljessé tételét, de hiába.

Pedig rossz nyelvek szerint valami fej antennát kellene csak kis mozdítással jól beállítani, és teljes lefedettség lenne a nagy, alföldi város tök sík vidékén, a dimbekkel dombokkal, magas hegyekkel nem szabdalt belső részében is.
Bezzeg a Déli Külvároson, meg az Északi Újtelepen van térerő.

Így maradt a vezetékes telefon - mert a fontos beszélgetésekhez az kell- meg a régi jó T-com, lánykori nevén T-mobile.

Nincsenek megjegyzések: