2009. január 9., péntek

T-home 6.

Levelet kaptam a Nemzeti Hírközlési Hivataltól. Hogy rójak le a bejelentésemre 2.200.-Ft.- ot illetékbélyegben, mert ha nem teszem 8 napon belül, nem foglalkoznak a bejenetésemmel.
Mivel időközben - tekintettel arra, hogy az NHH-nak küldött levél másolatát megküldtem a t-home-nak is - elintéződött az ügy, decemeber végével kikapcsolták a telefont az erzsébeti lakásban, így visszavonom a kérelmet, közölve, hogy a bejelentés másolata is elegendő ösztönzést jelenetett.

Ámde kaptam egy nyomtatványt a t-home-tól, hogy a Favorit Non-stop plusz díjcsomaghoz kapcsolódó két éves hűségszerződés febuárban jár le, és ha újabb hűségesküt kötök velük, akkor engedményt adnak a fizetendő díjból.
Higy micsodácska? Mit kötöttem én velük? Milyen hűségszerződés? Hát már réges régen Favorit Non Stop plusz díjcsomagom van, és én nem kötöttem velük hűségszerződést.
Ajaj, lesz itt még kardozás, ahogy látom.

Nincsenek megjegyzések: