2009. január 9., péntek

Externetes 6

Felhívtam otthonról a t-home-ot és kisvártatva sikerült beállítani az új személyes kódot, és az ügyintéző közölte, hogy a telefonon 2008. november 27. óta nincs adsl szolgáltatás.

Mondtam, hogy ez nem igaz, mert adsl szolgáltatás szeptember vége óta nincs a telefonom, és azóta nem tudok internetezni, mert a t-home kikapcsolta.
Az ügyintéző felvilágosított, hogy nem ők kapcsolták le az adsl-t, hanem az externet, mint internet szolgáltató.

Értitek ezt?

Az Externet! Lekapcsolta már szeptember végén! És volt képük azt állítani, hogy a telefon szolgáltató tette. És mikor már hónapok óta nem volt internet hozzáférésem, és nem állították vissza, hiába kértem, és november végén megrendeltem egy új szolgáltatást, és 37 nap mi se történés után érdeklődtem, hogy mi a franc van már, - akkor azt közölte, hogy a telefon szolgáltató még nem közölt semmit!

Pedig ők kapcsolták ki az adsl-t már szeptember végén, de november 27-re dátumozta valaki- csak hogy ne kelljen kedvezményes internetet bekapcsolni.

Jelentem üldözési mániája csak annak lehet, akit nem üldöznek.

http://www.szabadsag.ro/uj/2007/09/sz070929-c2.jpg

1 megjegyzés:

Meta Hari írta...

érik már a helyzet egy kisebbfajta atomtámadásra... nem gondoltam volna korábban, hogy idáig fajul a helyzet :(