2009. január 8., csütörtök

Externet-internet, telefon

Megáll az eszem! És a pipától nem látok! Mivel az externet a hétfői ígérete ellenére nem szólt, nem telefonált, nem küldött e-mailt, így felhívtam az ügyfélszolgálatot. Hosszas várakozás, és többszöri tárcsázás után, merthogy a tisztelt hívott fél egyszercsak fogja magát a foglalt jelzést küld, miközben én várakozok a kedves ügyintézőre, szóval kipróbáltam én ezt többször is egymás után, mert elsőre nem hittem el, - végre sikerül valakivel szót váltanom, és a kedves ügyintéző közli,m hogy ja, nem is fogják bekötni hozzám az internetet, mert a t-home azt közölte velük, hogy három hónapon belül volt adsl a telefonomon. Hmmm. Az externet szeptember közepén azt közölte velem, hogy azért nem tudok kapcsolódni az internetre, mert után a telefonomról lekapcsolta a t-home az adsl kapcsolatot. Szóval ez barátok közt is több mint három hónapja volt. És kérdem én, a kedves hölgyet, és ezt mikor volt szíves közölni a t-home velük?
Hát január 6.-án.
És nemdenem az ÁSZF-ben az van, hogy erről engem értesíteni kellett volna?
De még csak 8. van!
De. 8. van. Éppen 39 nappal a megrendelés elfogadása után!!!
És én még próbálom, hogy nézze már meg, hogy mikor mit közöltek velem, hopgy szeptemberben már nem volt adsl a vonalon, azt mondja, hogy jaaa, ők arról nem vezetnek feljegyzést, hogy mikor kinek mit mondanak! És az van, amit a t-home mond és slussz passz. Ők ugyan nem fogják bekötni nekem a megrendelt szolgáltatást. És amikor mondtam hogy ok. hölgyem megyek másik szolgáltatóhoz. Bájosan közölte, hogy azok sem fogják, mert a t-home nekik is ezt mondja. Még jólnevelt úrinőként csak annyit mondtam, hogy persze, de a kábeltévésekhez megyek.

Na itt állt meg az eszem. Hát telefonozunk, beszélünk intézkedünk és a végén kiderül, hogy pusztába kiáltott szó marad minden? mert nem rögzítik a beszélgetés anyagát, vagy annak érdemi részét? Csak fenyegetnek, hogy hangfelvétel készül, hogy az anyázást távol tartsák?
De a kutya úristenit neki! Dolgozni azt nem akar senki? Rendesen ügyet intézni nem akar senki?

Felhívtam a t-home-ot. Itt is hosszas várakozás és a billentyűzet különböző gombjainak nyomogatása után egyszercsak a gépi hang kéri tőlem az ötjegyű kódomat. Vazze. Olyan nekem nincs. De hopp, a gépi hang közli, hogy várjak az ügyintézőre. Nocsak ! mégis van értelem annak a fejében is, aki ezt a programot csinálta?

Kisvártatva másik kedves hölgy, nevet kér, mondom mit szeretnék, keresgél, de én nem arról a számról hívom, amiről kérdezem. Iiiigen, nem arról, de ez is enyim, az is enyim sőt van egy harmadik is enyim t-home telefon. De ő nem tud tovább menni, mert szükség lenne annak a telefonnak az ügyfél kódjára, de az még nincs is beállítva. Tehát a megoldás az, hogy menjek oda, ahol az a telefon van, hívjam fel őket újra arról a telefonról, és az ügyintéző majd beállítja nekem az ügyfélkódot, és akkor meg tudja mondani, hogy mikortól nincs adsl azon a telefonon. ( azt persze elfelejtette a kedves hölgy, akkor legalább ahhoz a telefonhoz állítottuk volna be az ötjegyű kódot, amiről hívtam)

Na most jutottam el addig, hogy addig ütném ennek az egésznek a kitalálóját, ameddig mozog.

Jaa, és megpróbáltam online megrendelni az internet szolgáltatást a fibernet kft.-nél, de nem lehet, mert nem működik az oldal rendesen, pl. szerinte nincs lehetőség se kábel tv., se internet szolgáltatásra K.-n nemhogy meglévő kábel tv mellé rendelhetnék internetet.
Pedig most is éppen arról netezek.
Hát a jó nénikéjüket nekik is!!

http://www.superherotimes.com/news/images/450-71185%20Modok.jpg

Nincsenek megjegyzések: