2008. november 26., szerda

t-home 3.

Aki azt hitte, hogy a komoly utcai harcok árán kibekkelt sor után végre leadott set-top-box és HBO dekoder visszaadásával, és telefonelőfizetés visszamondásával kapcsolatos kalandok véget értek, az nagyon téved.
Ha rosszmájú lennék, akkor azt mondanám, hogy há-há-há-hááááááá, ahogy azt Móricka elképzelte!
A mai postával megjöttek ugyanis a számlák. Mint tudjuk, az akció november 14.-én volt, személyesen, amikoris az ügyintéző kisasszony rögzítette a rendszerben, hogy a tv. előfizetés megszűnt, és a telefon előfizetést visszamondtam. Illetve ez utóbbit, csak faxon küldte el, mert hiába t-home minden, hiába hoztak létre megint egy vízfejű szörnyet, csak nem lehet egy helyen elintézni mindent, mert neki speciel nem volt hozzáférése a telefonos rendszerhez. Az előfizetés lemondást ő csak felvette, rögzítette, kinyomtatta, és elfaxolta.

Na szóval, számlák. Persze, az egész november hónapra szóló előfizetési díjat be akarják rajtam vasalni tévé és telefon előfizetést egyaránt.
Mert mit nekik, saját rendszerükbe rögzített változás november 14.-én!
Azért ők még a régi adatokkal kiállítják a számlát november 23.-án!

Az ember esze megáll!! Hát nem elég egy hét ahhoz hogy a rendszer észrevegye , hogy valami változott? Hát már a gépek is emlékezetből dolgoznak? Vagy valaki a már berögzített változást még felül kell, hogy bírálja, tovább rögzítse, vagy engedélyezze? Vagy mi a jó fészkes fene folyik itt ügyintézés címszó alatt?

Tessék mondani, kit lehet ezért orrba vágni?
Merthogy fizetést az illető biztosan nem érdemel ilyen munkáért, de az első osztályú orrbavágás azért megilleti! Fel is veszem a munkakabátomat.

4 megjegyzés:

Esztimese írta...

Jesszus, látom ti is kínlódtok ezzel, nem irigyellek. Amikor mi egy éve ideköltöztünk, akkor lemondtuk a T-akármis netet és másikat akartunk kötni, hát T-ék rendesen megnehezítették. Ilyen nekünk is volt, h nem adták át a vonalat, mert tartozás van, bementünk fizettük, erre kikültek még vmi 200 ft-os csekket erre a címre, ahol akkor épp senki nem lakott, és kértük is h ha akármi van más címre küldjék. Ilyen 300 forintokon vacakoltak, 90 napos határidót adtak meg, h addig átadják a vonalat, a 89. napon kaptuk meg. Új szolgáltató másnapra bekötötte a netet :)

Névtelen írta...

várom a folytatást. a saját ügyemben is, mert velem is elkezdték. bővebben nálam. :-)

Esztimese írta...

Háhá gus mondtam neked is h nem fog olyan könnyen menni :D

bluemoon írta...

Tényleg megáll az ember esze! És semmi se megy egyszerűen, gyorsan, ahogy kéne. Hiszen amikor telefonon felveszi a kisasszony, vagy az ügyfélszolgálatos, akkor azonnal rögzíti is. És ezzel el van intézve. Nem? Hát nem. De miért nem?