2008. november 14., péntek

t-home 2.

Hát kedveseim komoly utcai harcok árán sikerült elintézni, hogy a t. home visszavegye a t-kábeltől kapott set-top boxot, meg az HBO dekódert.
Kis kavarás árán odataláltam, félnapi járóföldre találtam egy parkolóhelyet, és a t-home ajtaján egy kiírás fogad: elnézést kérnek, de eleve hosszú várakozásra számítsak. Ajaj, ez már álmoskönyv szerint se jelent jót.
Számot húzok,9 óra 52 perckor én vagyok a 125-ös. A cédulán közli a gép, hogy előttem 4 elintézendő ügyfél van. Juhéj, az jó, az max. háromnegyed óra. Elöl tumultus, állnak az ügyfelek, hát én nem bírok állni. De Nicsak, hátul ülőhelyek, séta hátra, csüccs. Nézem a soron következő hívószámot: 112. Khmmm... gyors fejszámolás, az annyi mint 13 elintézetlen ügyfél előttem. Átvertek. Már megint.
Várakozás, várakozás várakozás. Még jó hogy hoztam olvasnivalót. egy ügyfél telefonja elkezd zenélni. Kapás van. Ügyfélirányító odarohan: kérem kapcsolja ki! Nocsak egy mobil telefont is forgalmazó cég ügyfélvárójában nem használhatom a telefonomat?! Hát ez szép.Elmorfondírozok rajta egy darabig, majd látom, hogy kisasszony a pult mögül, fogja táskáját feláll, és kisétál az ajtón. És senki nem ül be a helyére az ügyfélfogadó asztal mögé!
Már csak négyen foglalkoznak az ügyfelekkel... a soros szám meghaladta közben a 140-et.
Mindjárt 12 óra. Az asztalok túloldaláról felröppen a jó hír! Leállt a központi szerver, semmit se tudnak se megnézni, se intézni, amit gépen kell.Mondják, ma már nem is lesz jó. Mindenkit kerülget az agyhalál. Kisasszonyok nem csinálnak semmit. Ügyfelek vérmesebbje harapni készül, zúgolódnak, számlákat lobogtatnak, többszöri, sok órás, várakozások emlegetnek. Akkor nemcsak én egyedül.

Nicsak, nyílik az ajtó, korábban táskával elmenő kisasszony visszajő. Nem néz se jobbra, se balra, nem kérdez senkitől semmit. Leül asztala mögé. Beüti a következő hívószámot: 125. Megyek.
Elépakolom a visszaadandó cuccot, leülök,és kérdem, elindult a szerver?
Néz rám értetlenül. Miért nem ment?
Hát nem. Itt legalábbis azt mondták. Néz kérdőn a többi ügyintézőre. Akik haragosan visszanéznek rá: Nem. De mostmár megy.
Na innentől 12 perc volt a dolog.
Csak annyi, hogy a cicicenterben felmondott tv előfizetésemet vissza kellett aktiválni, mert egyébként nem vette be a rendszer a kütyük leadását. És kérdezte, hogy miért nem adtam le a West end-ben. amikor ott voltam? Hát mer nem vette vissza az ügyintéző bakker!
Ennek örömére,még a vezetékes telefonomat is felmondtam.
12 óra 20 perckor kint vagyok az ügyfélszolgálati irodából.
Soha többet nem kérek olyan holmit, egy szolgáltatótól se, amit vissza is kell adni.
Itthon szépen beállítottuk a telefonos ügyfélszolgálattal a Commandante telefonjára az új favorit plusz díjcsomagot, és kértünk hozzá két hívókártyát. Igaz ez is 32 perces telefonálásba került. De ez pont egy és háromnegyed órával kevesebb idő volt, mint az én délelőtti akcióm.

1 megjegyzés:

Meta Hari írta...

Akkor most már nincs mese, t-homless lettél :)))