2008. november 16., vasárnap

Szórólapozás

Ülök az autóban a békásmegyeri lehajtónál a piros lámpánál. Kb. harmadik lámpánál fogok tudni csak átjutni, mert egyszerre három, legfeljebb négy autó tud bekanyarodni balra, a rövidke zöld alatt. Tehát nézelődöm. Unott fejeket látok a szomszédos autókban, sehol egy mosolygós, vagy legalább csak békés, elégedett arc. Két fiatalember szórólapokat osztogat a lámpa előtt várakozóknak. Pirosnál indulnak a soron, végig a járdaszigeten, és amikor a lámpa zöldre vált, sarkon fordulnak, és visszamennek a kereszteződésbe. Aztán pirosnál újrakezdik.
Amikor szerencsétlen sántikáló, fájós lábú, nyomorék kéregető volt ott, ő is így csinálta.

Emberek, könyörgöm, senkinek nincs annyi sütnivalója, hogy ha egyszer már végigsétált a sor mellett, és közben a lámpa zöld lett, akkor szépen megáll ott, ahol van, kivárja míg újra piros lesz a lámpa, és akkor indul visszafelé. Ott már új autók állnak, akiknek lehet ismét osztogatni azokat, a -nem sokkal később- szemétbe kerülő lapokat.
Hát mindenkinek kilométer hiánya van?

6 megjegyzés:

Esztimese írta...

Én énekelek sokszor ha vezetek, meg mosolygok is ha átnéz vki a pirosnál :) tegnap épp ez volt a baj :D :D

bluemoon írta...

Akkor, legalább téged, biztosan meg foglak már ismerni:-))
De azt nem írtad miért baj ez? Nálad se olvastam a bajos következményről. meg persze a zárógomb mindig kéznél van...

Esztimese írta...

Nem úgy volt baj, h tényleg lett valami csak az a taxis hogy is mondjam nem volt annyira vonzó :D

bluemoon írta...

hehe...Hát igen. Amikor huszonéves voltam, akkor azt kívántam, hogy fejezze már be a sok hímnemű idióta, hogy állandóan engem zaklatnak, lesnek, köszöngetnek, udvarolnak, megjegyzéseket, ajánlatokat tesznek, egyáltalán hagyjanak engem békén, ne is vegyenek észre. Minden férfinek jó volt az ízlése, csak a modoruk hagyott kívánni valót maga után!

Aztán egyszercsak, magam sem tudom mikor, de eljött az idő, a kutya sem vesz észre, mintha láthatatlan lennék...:-(
Ugyhogy élvezd ki a dolgot, és kezeld a helyén. Tartsd őket kordában!:-)

Esztimese írta...

Élvezném én, ha nem apám korabeliek füttyögnének utánam :D

bluemoon írta...

Lesz még nagyapád korabeli is.
Aztán meg, akár olyan is, aki a gyereked lehetne. De ez majd kicsit később:D