2014. január 1., szerda

Elmúlt idők - új év

Az elmúlt hónapok zsúfolt tevékenysége után talán most majd csendesebb, nyugodtabb idők következnek.
2013 valóban a változások, elengedések éve volt. Változott az elmúlt tizenhárom év változtathatatlannak hitt ingatlan helyzete, eladtunk, vettünk, költöztünk, pakolászunk, rendezgetünk. Mindezt kitalálni, intézni, vezényelni, dönteni, szervezni,  pakolni egyszerre legalább két helyen lenni, és még közben mellesleg dolgozni is... Hát nem unatkoztam.

Anyám tavasszal kórházba került,  hetekig próbálkoztak beállítani a szivére a gyógyszereit, de szerencsere sikerrel járt a próbálkozás.
A fiam hazaköltözött, több éves kapcsolata vált tarthatatlanná, fájdalommal, megbántottan, összetörten.

A lányom külföldre költözött, szeptember óta csak a skype-n láttam.
 Tudni, hogy jobb lesz neki, hogy elkerülhetetlen lépés volt ez,  de az érzés, amikor elindult, a reptéren elintegettem, elengedtem a vakvilágba, amikor elment  én meg ott maradtam nélküle -torokszorító érzés volt.

Na ezeket kellett az elmúlt hónapokban elintézni, feldogozni. Szerencsére nem egyedül, hathatós lelki támogatás és tevékeny fizikális segítségem volt R-től.

Lássuk új év, mit hozol?







Nincsenek megjegyzések: