2013. május 4., szombat

Bicikliről

Délután, hazafelé jövet a kórházi látogatásból, a parkoló egy részletét megtöltötték a régi Wartburg 1000-sek, volt ott Skoda,  pár Trabant, meg volt még régi Moszkvics is. Csak odamentünk megnézni a moszkvicssluszkulcsot...
Én a menthetetlen vidéki, azonnal elkezdtem kérdezősködni, hogy mi végre állnak itt ilyen szép glédában, mire közölték, hogy itt most filmet fognak forgatni, már ha a késés ellenére még eljönnek a filmesek. A járda szélén ott üldögéltek tergál kardigánban, selyem kendővel a fejen a szereplők is, korabeli hatvanas éveknek megfelelő stilusban öltözve, az autókon meg vadonatúj régi német rendszámok voltak felszerelve. A film nyilván az NDK-ban  játszódik.

A hátsó úton hazafelé sétálva még láttunk kertészkedő, bokor és faültető brigádot, és a fű is olyan gondosan volt lenyírva, mint még soha korábban.
Kíváncsi vagyok, hogy a fákat kiveszik-e a filmezés végén? Gondolom, hogy a füvet nem csinálják vissza, de a fákat azt sajnálnám, ha elvinnék.

Tettünk mindezt a sétát azután, hogy a most vásárolt Csepel kemping csillag biciklimet betettük a garázsba.


Úgyhogy van biciklim, van biciklim, van biciklim! Utoljára ezt teenager koromban mondhattam el magamról, amikoris megörököltem a nővéremtől a második biciklijét- amit tíz évvel később visszavett, hogy az az övé.

Nincsenek megjegyzések: