2013. január 14., hétfő

FreeVoipDeal

Igen ez egy telefonálási lehetőség.
https://www.freevoipdeal.com  
Le kell tölteni a gépedre, meg kell vásárolni a keretösszeget és lehet telefonálni. 12,5 eurót kell rászánni és ennek fejében 120 napig használhatod a telefont, bármilyen belföldi vezetékes számot ingyenesen hívhatsz, míg belföldi mobil számot 0,012 euróért percenként. Az egyszerűség kedvéért 300 Ft/euróval számolva, 0,012x300=3,600 Ft/perc.  Ezt persze az előre befizetett összegből kerül levonásba. Tudsz ennél olcsóbb telefonálási lehetőséget? ehhez mindösszesen egy internet előfizetésre van szükséged meg pesze számítógéphez. Az alkalmazást okostelefonra is le lehet tölteni, és ahol találsz ingyenes wifi-t már telefonálhatsz is. Ha magaddal viszed a tabletedet, vagy laptopodat, külföldre például, akkor ugyanilyen áron bármikor hazatelefonálhatsz. Beállíthatod a mobil telefonszámodat, hogy hívó félként ezt jelezze ki a hívott félnek - egyre gyakrabban ugyanis "ismeretlen" hívó féltől érkező hívásokat a legtöbb ember már nem is fogad.
Ha otthon vagy, akkor otthonról  mindig tudsz telefonálni freevoipdeal-lel, hiszen ott a géped, meg ott az interneted. Nálunk így került az elmúlt hónapban tizednyi összegbe a telefonszámla, mint korábban volt.
Most telepítettem fel az irodai gépemre is, meg a laptopomra, meg a tabletemre. Ma már csak akkor vettem fel a telefont, ha engem hívtak. Én mindenkit a freevoippal hívtam.
Eddig 28 percet telefonáltam mindösszesen 0,06 eurocentet ( 18 forintot) sikerült elkölteni. És nincs áthárított adó, minden alap nélküli magas percdíjak vagy magas előfizetési díj.
12,5 euró   mintegy 3.600.-Ft. befizetésével elintéztem négy havi telefonszámlámat. Havi 900 forint. És kész.

Szeretem ezt a lehetőséget.

Nincsenek megjegyzések: