2013. január 2., szerda

Darts

Nem hittem volna, hogy a dartsozás ilyen nehéz sport.
Na nem a tábla eltalálása, vagy a bull's eye belövése, mert az  még akár véletlenül is sikerül.
Nem kérem, ez egy komoly, megerőltető, fizikai sport.

Azt hittem a vállam fog még jobban megfájdulni a bulin vívott darts küzdelmek sorozatában, de nem. Az éppen, hogy elmúlt. De a hátamban található összes izom, az összes hasizmom, meg még egy sereg olyan izmomban is olyan rettenetes izomláz van, aminek a létezéséről eddig nem is tudtam.

R felvetette, hogy vegyünk egy darts táblát, és szereljük fel itthon, de szerintem itthon egyedül, vagy kettesben dartsozni nem izgalmas. Meg hát, vettünk mi szobabiciklit is, mégse használjuk... igaz, hogy  a karizomfejlesztő rugós kézi készülék van ráakasztva, meg alatta van a helye a kézi súlyzókészletnek és a lépcsőzőgép is alatta lakik.

Kell keresnünk egy rendes kocsmát, ahol tisztességes körülmények között lehet sportolni.

Emlékszem huszon-évvel ezelőtt amikor meglátogattuk a belga sógoromat, elvitt minket e kedvenc café-jába, ahol törzsvendég volt, és egy állandó társaság járt össze a hét adott napján és eszeveszett nagy darts csatákat vívtak pár sör legurítása közben, majd a különböző  egyéb napokon összejáró társaságok győztesei körmérkőzésekkel döntöttek a győztes személyéről. Na ilyet szeretnék én is.


3 megjegyzés:

bv írta...

a bowling (egyenlő-e a kuglival?) is nahyon klassz, utana garantalt az izomlaz :)

bluemoon írta...

Majdnem, de a kugli az lengőteke, amit árnyas kocsmaudvarokon lehet játszani, bowling meg az, amit gurítanak a a szuper pályán. Mindegyik jó, mert végülis: közösen játszani jó!

IO írta...

Nem hangzik rosszul ez a belga jelenet. Mondjuk én személy szerint a sört kihagynám:)