2011. december 21., szerda

Netlock

Meg ahogy azt Móricka elképzelte!
Tegnap olyan nagyon szépen elképzeltem én a karácsonyig hátralévő időt.
Még reggel is, azon örömködtem, hogy na végre, sehova se kell rohanni, namajdmostaztán nyugisan, urasan...
Aztán amikor két telefon hívás után sem tudott normális tanácsot adni az aláíráshitelesítő cég- hogy miért nem engedi a rendszer feltenni az általuk küldött programot az oberthur kártyára- amit mellesleg enélkül nem lehet használni, mert öt napja úgy döntöttek, hogy a munka dandárjában csak úgy, eleget tesznek a hatósági előírásnak, ami kötelezte őket valami titkosítási formula bevezetésére, merthogy eddig nem felelt meg az előírásoknak a szolgáltatásuk, és átállították a szolgáltatást- akkor közölték, hogy hát akkor elromlott a kártya, vigyük be hozzájuk, megnézik.
Aha. Úgy megy ez, 180 km-ről, hogy csak felugrik az előfizető a céghez, meg vissza.

Amikor cikra 10 perc után visszaadták az aláíráshitelesítő kártyámat, és a kérdésre, hogy mi volt a baj, azt a választ adták, hogy nem engedte a kártya feltelepíteni magára amit kellett volna, de a fiúk megszerelték- nem voltam túl boldog.
A következő kérdésre, hogy akkor a cég nevére állathatom ki és küldhetem meg az útiköltség számlát, már csak annyit mondott, hogy erre ő nem tud mit mondani, és ő sem volt boldog.

Pedig kiállítom és megküldöm a számlát.

Nincsenek megjegyzések: