2011. május 26., csütörtök

Tűzoltó munka

Még nincs 21 éves.
Leérettségizett, van hivatásos jogosítványa, teherautó vezetői jogosítványa, PAV I. képesítése, (ezzel megkülönböztetett jelzéssel ellátott gépjárművet lehet vezetni) kishajó vezetői jogosítványa, munkavégzésre jogosító alpintechnikai végzettsége, haladó búvárvizsgája, alapfokú tűzoltó végzettsége, kisgépkezelői képesítése. Van állása is, rendes, bejelentett, közalkalmazotti.
A héten kiváló minősítéssel megszerezte a tűzoltó szakképesítést, és letette a szivattyúkezelői vizsgát is.
Holnap teszi le a hivatásos tűzoltó esküt, ünnepélyes keretek között az Fővárosi Tűzoltó Parancsnokságon, 26 frissen végzett társával együtt.

Nem csoda, hogy elégedett és büszke vagyok a fiamra, aki valóra váltotta minden kisfiú álmát:
tűzoltó lett.

Én meg, jelentem, befejeztem a gyereknevelést- a fiam is felnőtt.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratulálok!
Nagy szó, ha valaki tudja, hogy mit akar és el is éri azt!
Kgt

bluemoon írta...

Köszönöm, de az érdem végülis a fiamé, én csak büszkélkedem vele. Külön büszkeség, hogy kiváló eredménnyel abszolválta a vizsgát.