2010. augusztus 19., csütörtök

Magic Burger

Magic Burger III.ker. Szentendrei út 30. Profi üzlet előtt egy büfé kocsiban.
Nyitva 11:00-20:00, szombat 11:00-15:00

Házi készítésű húspogácsa, friss zöldség, lila hagyma, mustár-ketchup-majonéz óriási méret.
Friss marha húsból, vagy sertés húsból.
Ennyit tudtam tegnapig az óbudai újság 31. oldaláról.

Ma kiadtam az útirányt, délben hamburgert ebédelünk. És lőn.

A büfékocsi olyan mint máshol. De előtte békésen álldogáló emberek. Az illat gyomorkordító. A várakozás közben egy félbolond kéregető lány sündörög a sorbanállókhoz, foghíjas arcát kétcentire igyekszik hozzád közelíteni, majd amikor közlöd vele, hogy nincs, és nem adsz neki semmit, eloldalog.De nem megy messze, figyelőállásba helyezkedik, mert annyira azért nem bolond, hogy ne tudná, a kéregetés olcsó és gyors pénz. Aztán, hogy a sor végére beáll mögénk egy fiatal lány, őt is kezelésbe veszi, nem hagyja magát eltántorítani, mutogat a lány kezében látszó ezresre, hogy adja oda neki, és mielőtt szegény áldozat megfutamodna, vagy a kezében szorongatott ebédpénzét oda nem adja ennek az erőszakos szerencsétlennek, rádörrenek, hogy az előbb mondtuk már, hogy kotródjon innen! A fiam mondja, hogy ez a nő minden nap végigjárja az útvonalát, a HÉV megállókat a végállomástól befelé, és végigkéregeti az utat.
A sor végén álló leányzó hálásan köszöni meg a segítséget, és innentől kezdve békésen várunk sorunkra.No, a közjáték csak az időt segít gyorsabban elmulasztani
A sor gyarapszik, a sor végén állók türelmetlenek, és éhesek. Van aki el is megy. Pedig bent a két tulajdonos igencsak szaporán dolgozik. Dehát minden frissen készül. Ennek az az ára, hogy várni kell. És aki ezt nem hajlandó tudomásul venni, vagy szűkre szabott ebédideje van csak, az elmegy. Mert itt a kiszolgálás szigorúan érkezési sorrendben történik.

A méret önmagáért beszél.
Az ízét majd elmondom én:
A húspogácsa nem fagyasztott, hanem friss. A fűszerezése harmonikus és zamatos. A hús körbeér a buciban, nincsenek üresjárati zöldséges harapások, minden falatba jut a húspogácsából is.
A zöldség friss, ropogós, talán az én ízlésem szerint kicsit több a hagyma, mint szeretném. A lila hagyma jó benne, de talán jobb lenne a fehér hagyma - amit hamburger hagymának, vagy saláta hagymának is neveznek. És én vékonyabbra vágva szeretem... de persze ez csak az én ízlésem.

A büfé a forgalmas Szentendrei úton áll, leülni, vagy ott helyben megenni nem nagyon lehet, bár láttam büfé asztalokat a kocsi mellett, és kicsit távolabb van vagy három pad is, de szerintem nem alkalmas az utca a helyszíni fogyasztásra, mert óhatatlanul összekeni magát az ember az étellel, és nincs hol kezet mosni. Így tehát alufóliába csomagolva viszi magával az ember a hamburgert, és otthon kellő be- és kimosakodás kíséretében befalhatja az óriást.

Az ízélmény frenetikus. Mellőzi a bohócos kísérőízt, és azt a szagot, ami mindegyik bohócosnál terjeng, és amit nagyon nem kedvelek.
Mióta megtanultam hogy kell otthon hamburgert csinálni, azóta ilyen jót, még sehol sem ettem, mint a Magic burger, vagy mint otthon csinálunk.
Ha számolgat az ember, akkor az is pillanatok alatt kiderül, hogy olcsóbban otthon sem tudom kihozni, mint ahogy azt a Mágikusok teszik. És akkor még nem szóltunk az otthoni pepecselésről mosogatásról és terjengő konyhaszagról, és az étkezés utáni azonnali hajmosási szükségességről.

Magic Burger forever!

Értékelés: Jövünk máskor is!

Remény: egyszer összejön a tulajdonosoknak annyi haszon, hogy egy leülős, be- és kiülős, teraszos, kézmosós, önkiszolgálós, lelkes személyzettel bővített hamburgerezőt nyithatnak. Itt a harmadik kerületben. Én szeretném.

És akkor most a képek, amik önmagukért beszélnek:



Mire befejezem ezt a bejegyzést hét óra van. Már megy a DVSC - Liteksz meccs, és annyira tele van a gyomrom, mintha most fejeztem volna be a hamburgeremet. Pedig azt még déli egykor ettem. Vacsorára nem lesz gondunk.
Kérek egy pohár vizet...

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

huh, nagyon jól néz ki!

bluemoon írta...

És még milyen finom volt!

IO írta...

Étvágygerjesztő bejegyzés, így evés előtt nem is annyira jó ötlet olvasni:)

bluemoon írta...

Ma zárva vannak. :-) Majd hétfőn nyitnak ki.