2010. május 9., vasárnap

Pelenkatorta ajándékba

Már a szóösszetétel is gyomorforgató, és borzongató.
Vajon milyen töltelék lehet egy pelenkatorában?
Megnyugtatok mindenkit, a dolognak semmi köze a cukrászat remekéhez, a tortához.
Csak azt nem értem, hogy mire fel éppen ezt azt az abszurd szókapcsolatot találta ki valaki, aki kibont egy csomag eldobható pelenkát, összegöngyölgeti az egyes darabokat, körbe rakja, körbe köti egy szalaggal és celofánnak, masnival csomagolja.És hogy valami ajándék érzete is legyen a dolognak, hát rátesz egy plüss macit, nyuszit, cicát, és ajándékba adja valaki olyannak, akinek pelenka használó hozzátartozója van.
Szerintem az ajándék az nem olyan dolog, amit egyébként is meg kell venni, márpedig a második (gyakran a harmadik) életévét be nem töltött lakosságnak általában napi szükségleti cikke a pelenka. Ezt ajándékba adni igazán snassz dolog. Persze ez szigorúan az én magánvéleményem. Praktikus ajándék nem volt ajándék a szememben már húsz évvel ezelőtt se.
Az meg már megint más kérdés, hogy ráadom-e a gyerekemre a más ( akárki, bárki) által , (ki tudja milyen mosdatlan, bacilusokkal hemzsgő) kézzel összefogdosott pelenkát.
Szerintem ha kisgyerekes szülőkhöz megyünk látogatóba, nyugodtan vigyünk egy csomag pelenkát, úgy ahogyan azt a boltban megvettük, sterilen, tisztán, ahogyan azt a gyártó soron szigorú higiénés előírások betartásával becsomagolták, és az ajándék a gyereknek, legyen egy életkora szerinti játék.
A pelenkatorta szóösszetételt meg szeretném elfelejteni.
Nekem a torta hadd jelentse a régit!
Valami ilyesmit:


1 megjegyzés:

mimke írta...

Ezt még csak "vicces" nászajándéknak láttam, olyat nem, ami ténylegesen babaváráshoz lenne :-o