2010. január 11., hétfő

Több mint ötven év

32 évet töltöttem el iskolában mint szülő, valamilyen képzési formában. 16 évet általános iskolában, 9 évet gimnáziumban, 4 évet főiskolán, 2 évet felsőfokú szakképzésen, és most egy évet mesterképzésen. Még hátra van egy fél év a gimnáziumból, és másfél év a mesterképzésből.
A másfél nem lesz annyira izgalmas, mint ez a hátralévő fél év a gimnáziumból.

Kérem szépen... Én már nagyon unom. Elegem van az iskola packázásaiból, hogy nem hajlandóak rendesen dolgozni a tanár elvtársak- tisztelet a kivételnek-, hogy nem tartanak órát, hogy ellenőrízhetetlenül kérnek számon, hogy pofára osztályoznak, hogy fenyegetnek, hogy bosszúállóak, hogy megkeseredett és kisstílű emberek, akik maguk sem hiszik el, hogy meg kéne tanítani a kölyköket valamire.

Ha a kisebbik gyerekem befejezi a középfokú tanulmányait, és leérettségizik, istenuccse pezsgőt nyitok.



És akkor még arról a 17 évről, amit saját jogon tölöttem el iskolarendszerű képzésben, meg az a két év, amit szakvizsga megszerzésével töltöttem, még nem is beszéltem.
Jesszus, ez összesen 51 év!

Hát csodálkoztok, hogy elég volt?!

Nektek vannak-e kellemes emlékeitek az iskoláról?


.

Nincsenek megjegyzések: