2009. december 12., szombat

Végre péntek

Eddig is eljutottunk. Oppsz, most látom már szombat van.
Akkor most már jó. Szabadságon vagyok.
Jelentem, erre az évre befejeztem a dolgozást. Legalábbis azt hiszem...
Senkitől és semmitől nem fogom hagyni zavartatni magam. Mit nekem Karácsony! Minden bent van a mélyhűtőben ami kell, már a töltöttkáposztát is megfőztem.
Ajándékok egy része beszerezve, másik része fejben megvan, kinek mit, de a fontosabbik része még csak ötlet szinten se. De még van idő!
Bár már este mondtam a lányomnak telefonon, hogy én m ár amúlt héten is másfél órát álltam sorba az IKEÁban, annyian voltak, és én már nem vagyok hajlandó boltba se menni. Majd mindeki kap egy cédulát, ráírva, hogy mi az ajándéka, aztán az ünnepi őrület után, szépen kényelmesen elmegyünk a kongó üzletekbe az ünnep utáni árleszállításon megvenni.

Nincsenek megjegyzések: