2009. december 27., vasárnap

Ünnep után

Ezennel a 2009. évi karácsonyt hivatalosan is befejezettnek nyilvánítom.

Lényegesen jobban sikerült, mint a tavalyi, bár a tegnap esti és éjszakai gyomorrontásos betegápolást kihagytam volna szívesen, gondolom az érintett is...
Az idei ünnepeknek is van tanulsága, amit Antibaby fogalmazott meg: " mi nem készülünk 8 fogásos vacsorával és 10 fajta sütivel az ünnepekre. Az ok annyi, hogy semmivel sem vagyunk éhesebbek ilyenkor, mint az év többi napján."

Az idén az ajándékokkal, ahogy érzékeltem, mindenki elégedett volt, legalábbis ügyesen színlelték, ha nem így lett volna.
Én maradéktalanul az vagyok, igaz, hogy én vettem a fáradtságot, és felsoroltam, hogy minek is örülnék, mire lenne szükségem, milyen ajándék tippek közül lehet választani. Na meg az elromlott holmijaim helyett nem vettem gyorsan újat, hanem kivártam. De persze volt meglepetés is, mert a Mamma mia dvd felhőtlen szórakozást adott. Elő is kerestem gyorsan az ABBA összest, amit még a Anettől kaptam.

Szóval vége. Ezen is túl vagyunk.

Azért egyszer majd valamikor szeretnék egy olyan karácsonyt is, hogy már november közepétől szépen, komótosan készülődve, sajátkezűleg gyártott ajándékokkal várjuk ezt a néhány napot...
Nem is értem, hogy tizenöt évvel ezelőtt, hogy volt időm két gyerek mellett tényleg látványos karácsonyt szerkenteni, nagytakarítás utáni feldíszített lakással, fenyőfával, vendégséggel, komoly sütés főzéssel?

Nincsenek megjegyzések: