2009. november 4., szerda

Influenza elleni véldőoltás

Nem értem én ezt... Vagy nagyon is értem?!
A mai origon megjelent egy cikk, ami arról szól, hogy mindaz amit eddig a H1N1-ről leírtak nem teljesen igaz, mert nem a legyengült és egyébként is beteg szervezetet gyűri le a vírus, hanem éppenhogy a fejlett, és tettre kész immunrendszerrel rendelkező, életerős és aktív korosztályt- aki eddig bőven védve érezhette magát. Ugyanis az erős immunrendszer olyan nagymérvű és nagyarányú választ ad a fertőzésre, hogy ez a túlzottan erős védekezés vezethet olyan helyzethez, amit nem lehet kezelni, azaz amivel saját magát teszi tönkrea szervezet. Ez a citokinvihar.

Viszont egy biztos és világos: mindenkinek be kell adatni a védőoltást!
Tehát mindenki vegye meg a védőoltást.

Aztán tegnap a rádióban azt hallottam, hogy az amerikai nyugdíjpénztárak az influenza elleni védőoltás előállításába fektették be a tőkéjüket, és nagyon érzékenyen érintené őket, ha nem lenne eléggé kelendő a védőoltás. Még az is előfordulhat, hogy szegény amerikai nyugdíjasok nem kapnák meg a nyugdíjukat, mert elvesztenék az alapok a tőkéjüket.
Tehát eléggé erős és feszítő gazdasági érdek áll a védőoltások sikeres eladása mögött.

Az a baj, hogy már nem hiszünk a mindenről gondoskodó, jószívű, állam bácsinak, aki csak a mi javunkat akarja...

Ahogy azt régi jó barátom szokta volt mondani: Hidd el, én csak a javadat akarom. A legjavadat.

Nincsenek megjegyzések: