2009. szeptember 23., szerda

Mindennapok 2

Néhány napja arról panaszkodtam, hogy a bank visszaküldte a szerződést. Hát ez még nem minden volt.
Tegnap, amikor háromnegyed hat után visszaértem a vidéki tárgyalásról, akkor a szerződő felek már ott vártak az irodámban, mert a banki ügyintéző délután fél ötkor felhívta a vevőt, hogy már csak annyi híjja van a dolognak, hogy holnap a bank ugyan tudna fizetni az eladóknak, csak kéne még egy ügyvédi ellenjegyzéssel és szárazbélyegzővel ellátott minden szerződő fél által aláírt nyilatkozat, hogy a vételár készpénzben fizetendő részét a vevők kifizették, az eladók meg megkapták. És nem, nem elég a másik bank igazolása, hogy a vevők átutalták, az eladók szerződésben szereplő számlájára a pénzt, úgy, ahogyan azt a szerződésben is rögzítettük. Kell az ügyvédi szárazbélyegzős, ellenjegyzett nyilatkozat.
És ebben a szép, hogy a pénz átutalása még augusztus 17.-én megtörtént, és az erről szóló banki átutalási megbízást és a banki utalásról szóló írásos igazolást a szerződő felek még augusztusban benyújtották a kölcsönt folyósító bankba.

Én azt hiszem ez a banki ügyintéző szívatja az ügyfeleimet. Vagy engem.
De rápacsált, mert megírtuk ezt a nyilatkozatot, tettem rá szép nagy ügyvédi szárazbélyegzőt, és ma reggel ott kezdtek az ügyfeleim a bankban.
Nem tudsz kitolni az ügyfeleimmel, Erste Bank.

Nincsenek megjegyzések: