2009. augusztus 28., péntek

Veiszer Alinda nagy nyara

Veiszer Alinda nagy nyara volt ez az idei. Minden nap látni lehetett a tv-ben, minden nap volt legalább 45 perce, amivel végre nézhető időpontban szögezte a nézőt a tv elé a Záróra.
Ezen a nyáron a nagy melegnek köszönhetően viszonylag sokat voltunk lakáson belül, légkondis szobában, háttértévézéssel, kapcsolgatással. És mindig öröm volt őt látni, mert nem hiszem, hogy jelenleg lenne másik olyan tisztességesen felkészült, empatikus, kedves érdeklődve, jól, azt és úgy kérdező, a válaszra is kíváncsi riporter, mint ő. Én legalábbis nemigen tudnék mást említeni.

Jól csinálod, Alinda!

4 megjegyzés:

bikfic írta...

Hát, lehet, hogy _jelenleg_ (ezt kétszer vastagon aláhúznám) tényleg nincs. De azért nem ő az etalon számomra, egyáltalán nem, bocs', mert ha pillanatnyilag esetleg ő a legjobb, az a többit minősíti. :( Mert én még emlékszem valóban rátermett kérdezőkre - és nem is voltak azok olyan régen, csak valahogy elfogytak, utánpótlás meg nem terem.

bluemoon írta...

Kikre gondolsz? Én csak a mostról, a mai sanyarú felhozatalról beszéltem, hogy azok között ez a nő egy üdítő színfolt, mert érdekli az akit kérdez, tudja mit kell, érdemes tőle megkérdezni, és érdekli a kérdésére adott válasz is. A mai riporterek a szerkesztő által kiválasztott személyekkel "beszélgetnek", és már a következő kérdésüket silabizálják a jegyzeteik között, mikor a delikvens válaszol e korábban feltettre.
Ez a műsor ettől a nőtől olyan, amilyen. Juszt a maga bennfentes modorával, Baló a maga inkább távolság tartó, mint kíváncsi módján, Verebes meg az "esemény, az alkalom érdekel nem az ember" módszerével másféle ripotokat csinál.
Én nagyon kedvelem az üljünk le és beszélgessünk, én kérdezgetlek, te meg mesélsz nekem, és ráérünk, nem kell kapkodni, csak mesélj nyugodtan, típusú műsort.

Ági írta...

Nem Jusztra, Balóra, meg Verebesre gondolok, hanem például Kepesre, Vámos Miklósra, Érdi Sándorra, Szegvári Katira, na meg persze Vitrayra.

bluemoon írta...

Értem, és Shakespearet én is nagy írónak tartom:))
De manapság Mónika, Balázs, Győzike meg mit tudom én még ki vezetéknélküli (sen)kik korában az ember az értelmes szót nagyon meg kell becsülje.
Veiszer Alindának ezekkel kell mérkőzni, és ezek fölött arat fényes diadalt, már azok körében, akik kivárják őt éjfél körül.

Vitray megöregedett, nyugdíjas, és amikor egy sportközvetítés közben véghajráként közvetített le egy kört, pedig még volt hátra vagy kettő, akkor az ember már csak elnézően mosolyog. hagyjuk hadd pihenjen, sokat lendített ő már azon a keréken, tolják tovább a fiatalok.
Szegváry Katit is csak a jó ég tudja mikor láttam, szerintem ő is nyugdíjas már, Kepes és Vámos meg Érdi hol vannak, mit csinálnak, hova tüntették őket?
És azt se hagyjuk figyelmen kívül, hogy ők annak idején főműsoridőben, kevés elérhető csatornás érában voltak elénk tálalva. Manapság, ha nem vadászol, nehezen találsz értéket.
Jól mondja azt Menzel, amikor egyik " Hát, nem tudom..." tárcájában írja, hogy milyen találó elnevezés is, hogy tv csatorna. Dől belőle a szenny és a mocsok. Még szerencse, hogy van Discovery, meg egy-két filmcsatorna, meg egy-két zseniális amerikai rajzfilm sorozat itt-ott. (Mert persze a kikapcsoló gombot csak végszükségben használjuk.)