2009. augusztus 28., péntek

Nyár vége

Nyűg van. Utoljára szabadon választott tevékenység június közepén volt. Az se úgy sikerült, ahogy terveztük, de tanultunk belőle, és soha többet ezt a fajta megoldást nem választjuk.

Aztán úgy alakult a dolog, hogy mire összejött volna a közös szabadidőnk, mert Commandante határidős munkákkal volt tele, akkor mindig közbejött egy diplomaosztó, majd autóvásárlással töltött majdnem két hét, aztán golopi látogatás, hetente az anyukámat is meg kell látogatni, minden héten a dolgozóba is el kellett mennem legalább két napra, aztán a másik gyerek utazott el tíz napra, és az utolsó hét, ami még szóba jöhetett volna, az augusztus huszadikás, amikor ismét csak Golopra kellett menni Commandanténak a szőlőkivágási támogatáshoz a kérelmet összerakni, aztán meg a lányom ugrott be két fél napra hozzánk, szóval mindig közbejött valami...

Én meg itt vagyok fáradtan, feszülten, idegenesen attól, hogy mindig nekem kell mindenkihez alkalmazkodni, más bezzeg élvezte a nyarat, jött-ment, strandolt, kirándult, meg ilyenek. Nekem meg maradtak a kötelező táncok.

Igaz, hogy meleg volt, én meg nem szeretem a kánikulát, mert szenvedek a melegtől, gyűlölöm, ha csorog rajtam az izzadtság, vizes a pólóm a nadrágom és csapzottan tapad a fejemre a hajam...
Szóval nem vágyom Délkelet-ázsiába.

Legyen már végre vége ennek a kánikulának!
Kellemes nappalokat, hűvös éjszakákat akarok!

Ma kimentünk a Metróba bevásárolni, és én örömmel lézengtem a zöldség osztályon, mert az nem más, mint egy szolíd hűtőkamra. Mondtam is, hogy jövőre nyáron ott fogok munkát vállalni, mert legalább jó hűvös van. Lehet, hogy a söprögetéssel megkeresett fix és biztos bevétel elegendő kiegészítés lesz a válságos időszak erősen megcsappant bevételei mellett...

4 megjegyzés:

Lina írta...

Feszültségre és fáradtságra tudok neked ajánlani nagyszerű pontokat masszírozni. Kánikulának állítólag mindjárt vége.
Ha teheted, akkor gyere el szeptember 2-án délután 17-19 óráig, a Láng Művelődési Ház nagytermébe, itt lesz egy fantasztikus kínai professzor előadása " hogyan éljünk legalább 100 évig egészségesen a 3-1-2 meridián gyakorlatokkal" címmel. Jó társaság lesz és garantáltan tetszeni fog.

bluemoon írta...

Sajna, vidéki munkahelyem tart fogva ekkor.
A pontok meg jöhetnek, akár ide, akár a sajátodba!
És majd meséld el, hogy az a 120 év hogy is jöhet össze?
Ha úgy kezdődik, hogya messze vadonban, végy egytiszta levegőjű, magas hegyekkel körülvett, bővizű forrással átszelt kellemes klímájú völgyet, akkor sajnos ez is tárgytalan... De legalább azt mondd el, mi az a 3-1-2 meridián gyakorlat, mert hátha legalább a 95 összejönne...:)

Meta Hari írta...

a söprögetés mégiscsak jó dolog :))

bluemoon írta...

Jelentem, az éjszakai eső kimosta a levegőből a virágport, az idő lehűlt, jelenleg 17 fok van. Juhéjjjj, végre kapok levegőt! Frisset, tisztát, hűvöset.