2009. április 12., vasárnap

Ünnep

Ma valahogy olyan karácsonyosra sikeredett a hangulat. Persze eltekintve a 25 fokos kellemes melegtől...
Talán azért, mert ebédre kacsát sütöttem, aztán meg délután véletlenül az MGM csatornára kapcsolva, éppen A diótörő című balett filmet kezdték. Hát persze megnéztem, és mint mindig, most is nagyon tetszett. A klasszikus balettet, klasszikus zenére tulajdonképpen szeretem.
Aztán olvasgattam egy kicsit Pásztor Ferenc búvárkodásról szóló könyvét, a Mélység mámora címűt. Már korábban olvastam, de mindig lenyűgöz, és néhány hete, tán a piacról hazafelé jövet az antikvár könyvet áruló placcon megláttuk, és meg is vettük, annak ellenére, hogy van már belőle egy példány. Az általuk ekkor készített filmet, a Magyar búvárok kubai vizeken címűt, szeretném még megnézni, majd kutatok utána.

Nincsenek megjegyzések: