2009. április 11., szombat

Drága FŐTÁV Zrt!

Szíveskedjék nekem elmagyarázni, hogy a mi jó büdös francnak fűtenek még mindig, amikor hetek óta 12 fok fölött van a napi átlag hőmérséklet? Nappal 26 éjszaka meg 16-19 fok van!
És mit gondolnak, ha én meg azt mondom erre, hogy nem fizetem ki az ezekre a napokra jutó fűtési számlát, mert indokolatlan és szerződéssel ellentétes szolgáltatást nyújtottak? Mert átvernek, úgy fűtenek, hogy nincs is rá szükség. És nem hiszem el, hogy önöknek nincs egy hőmérője, vagy egy Sokol zsebrádiója, amiben 14 órakor részletes időjárás és vízállás jelentés mondanak. Vagy ha mégsem, akkor jó pénzért jelentkezem önöknél időjárás jelentőnek. Minden nap szólok, hogy meleg van, vagy nincs.
Meleg barátsággal: a (ki)szolgáltatott fogyasztó

Ahol lehet, persze elzártuk már régen a radiátorokat, de a konyhában és a fürdőszobában nem lehet, mert nincs rajta tekerő se, meg a csövek is melegek a lakásban. A nap is besüt, így aztán 28 fok van a lakásban, nyitott ablak mellet is. Hozzám a maximum 25 fok kompatibilis. Efölött melegem van, szakad rólam a víz. Nekem kell az a 10-11 fokkal alacsonyabb külső hőmérséklet a saját testhőmérsékletem, és a külvilág között! Kérem, legalább addig, amíg a tavasz van...

Nincsenek megjegyzések: