2009. február 11., szerda

Pechetek van

Délben úgy fél tizenkettőkor akartam hazamenni, hogy összedobom a salátámat, és egyre visszaérek. ( Na ja, könnyű dolgom van, zsebre dugott kézzel fütyörészve tudok a hálóhelyem, és az irodám között közlekedni. Légvonalban 80 méter, gyalog 110, kocsival is 300 méter alatt) Szóval ember tervez....
A délelőtti ügyfél kicsit hosszabb lett, aztán még ellépett illetékbélyegért, szóval lett háromnegyed egy, mire végeztem.
Hmm..., evés nuku, mindjárt jön a könyvelőm, azt meg mégse várathatom meg. Nem úgy ő, engem, Lett fél kettő mire ideért, és három, mire elment. Na ekkora jutottam oda, hogy most már mindegy mit, de gyorsan és sokat! Uccu, gyerünk vegyünk egy kis Fornettit, meg egy kis pizzát, meg egy kis pogácsát, vagy bármit, ami még van a sütődében. Szerencsére nincs messze, de csak az ajtóban veszem észre, amikor rángatom a kilincset, a bazi nagy lakatot az orrom előtt, meg a cédulát, hogy elnézést, leltározunk...
Akkor irány a Plus! Ez már veszélyesebb, egyre éhesebb vagyok, és éhesen boltba menni, már az álmoskönyv szerint se jelent jót.
Gyorsan, ahogy haladok a bolton át, két zacskó Clickos boldog mogyoró, egy doboz datolya, egy csomag füge, sűrített tej, sajtos croissant, tepertős pogácsa, utolsó napjait élő akciós pulyka párizsi, kis doboz jeges kávé. Hopp, otthonra kell ketchup, mustár - nahát, ezekből a nagyobbak most akciósak, és olcsóbbak, mint a kisebbek, csípős paprika krém.
Végre pénztár.
A pénztár előtt hosszú sor.
Na haladjunk!
Hoppá. Én csak a sarki sütődébe készültem, kevés pénzzel. Ohoh. Van nálam cirka 3 ezer forint. Gyors fejszámolás, ez most kevés lesz.
Na tegyünk szépen két kanyart, és ami nem kell a túléléshez, azt gyorsan fürgén visszapakolom a polcra, addig a sor is csökken tán. Datolya, füge, sűrített tej, ketchup, mustár, erős paprika szépen visszaül a polcra. Nem, nem! A Clickos happy nuts nem, ő jön velem, mindkettő!
Kell és kész!
Még mindig sor. Gyors pénztárnyitás, fizetés, két és félezer, gyorsan irány vissza az iroda. Éhen halok.

Több mint fél órát töltöttem el a boltban, elköltöttem az eredetileg szándékozott össze ötszörösét.
És ráadásul útközben visszafelé, a túloldalon, látom, a sütőde ajtaja nyitva. Na ez rövid leltár volt....

... sajna fiúk pechetek van, nincs hamburger.
-Akkor kérünk két pecheteket.


Vigasztalásul álljon itt egy kép a cicóról:

Nincsenek megjegyzések: