2009. február 6., péntek

És hamarosan a sötétség


Annak idején, amikor az HBO-n bemutatták talán valamikor a kilencvenes évek elején, egy éjszaka láttam. Lábujjhegyen sikoltoztam a félelemtől. Hétfőn, amikor tankoltam, a benzinkút DVD kínálatában megláttam. Persze, hogy azonnal megvettem. De megnézni nem mertem egyedül. Úgyhogy hazahoztam, és fényes nappal, kommandantéval kettesben betettük a lejátszóba.

Még szerencse, hogy így döntöttem.

Jól emlékeztem. Rettenetesen félelmetes, és érdekfeszítő.
Annak ellenére, hogy a francia nyelvű szöveget feliratozták, és ezzel már nem tudott átjönni az a kiszolgáltatottság érzése, amit a magára maradt, és a franciából csak egy egy szót értő angol lány érez. (Érdekes, hogy csak azt, amit az angol lánynak mondnak, amit egymás között beszélnek, arra nincs szinkron felirat.- Ki érti ezt?)
Ajánlom mindenkinek, aki bírja az izgalmakat, és fokozódó feszültséget.

Nincsenek megjegyzések: