A gyanú árnyéka felütötte fejét elmémben. Elkezdtem szépen összeszedni és kinyomtatni eddigi e-mailjeimet, és az arra küldött "köszönjük, vettük üzenetét, majd értesítjük" tartalmú, semmitmondó válaszokat. Nicsak, egyiken sincs iktatószám, hogy milyen szám alatt vették az üzenetet, és hogy milyen számon foglalkoznak velem. Iktatószám csak az írásban megküldött formanyomtatványukon van. Kettőn, kétféle. Igaz, az egyik nem is annak a számnak a kikapcsolását intézi, amit kértem.
Na, ha már kinyomtattam, és időrendbe szedtem, akkor készítettem róla egy másolatot, és ífrtam egy levelet a T-home-nak. Meg egyet a Nemzeti Hírközlési Hatóságnak. Merthogy eltelt a 30 napon ügyintézi határidő is a kikapcsolási kérelem előterjesztése óta.
Nem, nem e-mailen... Ajánlott tértivevényes levélként.
De hogy ne legyen olyan egyszerű, az NHH honlapján két postai cím szerepel.
Vajh, melyik a helyes?
Cím: | 1015 Budapest, Ostrom u. 23-25. |
Levelezési cím: | 1525 Budapest Pf. 75. |
vagy az öt sorral lejjebbi:
Cím: | 1133 Budapest, Visegrádi u. 106. |
Levelezési cím: | 1386 Budapest 62. Pf. 997. |
Mindegikhez megadja a GPS kordinátákat is, csak azt nem, hogy a panaszos leveleket hova lehet küldeni, hogy el is intézzék?
No majd meglátjuk, harminc napos ügyintézési határidő itt is nyilván van.
Friss információ. Na nem, nem.... váalszt nem kaptam, de most feltárcsáztam a régi telefonszámomat, és láss csodát, "a hívott számon előfizető nem kapcsolható."
A következő menet a számlázás körüli bonyoladom kiigazítása lesz.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése