Internet. Hát szóval abban is volt fejlemény! Neeem, nem kötötték még be a november 30.-i megrendelés alapján az internetet. Viszont kaptam egy e-mailt, a Vivanet-től, hogy köszönik megrendelésemet.
Hogy mi van?
Ki a fene rendelt meg náluk bármit is?
Én ugyan nem! Az egyik szolgáltató sem jobb a másiknál- elv alapján ismét az externetnél rendeltem meg egy internet hozzáférést, éppen a fele árért, mit amenyiért nekem szolgáltattak a több éves megrendelésem alapján, korábban. Ez volt az a megrendelés, amiről ők úgy gondolták, hogy nem kell nekem az internet és K-i hozzáférésemet felmondottként jelölték, pedig a fene se mondta fel, sőt áthelyezni kértem egyik lakásból a másikba. Na szóval éppen fele árú az új bekötés után fizetendő díj,- hát megrendeltem. Ohhó, azonnal jött vissza a köszönő e-mail, hogy társaságunk köszöni, meg minden, megvizsgálják, elintézik az adsl-t és mehet ezerrel internet.
Ennek éppen 34. napja. Internet persze sehol.
Közben jött egy e-mail a Vivanettől. Hogy köszönik a megrendelést, majd intézkednek.
Tehát kíváncsi lettem, hogy kerültem én a vivanethez?
Hát nézzük: Vivanet.
De kezdjük talán az Externetnél.
Szóval kis olvasgatás, externet honlap és e-cegjegyzék feltúrása után kiderült:
Az Externet kft.-t megvásárolta még 2004.-ben az econet.hu.Nyrt. székhelye: 1117 Budapest, Hauszmann Alajos u 3.
Az econet.hu Nyrt jegyzett tőkéje. 4950000000 Ft. azaz négymilliárd-kilencszázötven-millió forint.
Az Externet kft. átalakulás után nyrt lett, és fióktelepe lett a HU-1117 Budapest, Hauszmann Alajos utca 2. Jegyzett tőkéje: 316000000 Ft. azaz háromszáztizenhat-millió forint
változás: 2008. április 28.
Az Externet Nyrt megvette a Vivanet kft.-t így egyedüli tulajdonosa lett ennek a kft.-nek, a cég székhelye: 1117 Budapest, Hauszmann Alajos utca 2. A Vivanet jegyzett tőkéje 3000000 Ft. azaz három-millió forint.
változás 2008. július 23.
Tehát ez a három cég uralja az internetes piac egy szép nagy szeletét. Mert az utóbbi két céget az econet.hu Nyrt. vette meg lépésről, lépésre, még kft. korukban. Így megy ez a nagyok között.
No, de nem is ez érdekel engem, hanem csak az, ha egy cég, ha elkezd nőni, terebélyesedni, akkor azzal egyenes arányban miért romlik az ügyfelekkel való kapcsolata, az ügyintézés gyorsasága, és minősége?
Ki érti ezt?
2009. január 3., szombat
Externetes 4
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése