2009. január 30., péntek

Pénteki dünnyögés

Végre péntek! Vége a hétnek, már éppen tele volt a hócipőm. Erre tessék, most meg fáj a jobb fülem, az alsó felső állkapcsom, meg a fejem felső része a jobb oldalon. Már egy hete sajgott a jobb oldalon valami, először azt hittem, hogy a jobb alsó hetes, de nem. Nem volt meghatározó a fájdalom helye, hol alul, hol meg felül fájt. De függetleníteni tudtam a sajgástól, és elvoltam, se nappal, se éjjel nem kellett gyógyszert bevennem. Arra gondoltam, hogy a kocsiban huzatot kaptam. De hiába telt az idő, nem lett jobb. Már szerda hajnali egykor ki kellett menni a spájzba, és elő kellett keresni a gyógyszert. Aztán dél körül újra kellett, éjszakára megint. És most már kompletten fáj a fejem jobb oldala.(Istenem, milyen lehet akkor a rosszabb? :)

2 megjegyzés:

Meta Hari írta...

remélem, a hétvége megjavította a fájást :)

bluemoon írta...

Igen,az egyenletes szobameleg és azu alvás csodát tett. De a vasárnapi visszaút, meg leginkább a mai autózás sokat rontott rajta megint. Úgy tűnik az autóban van valami huzat ami a fejem jobb oldalát éri. Pedig mindent elzártam, kikapcsoltam, levettem, felhúztam, és mégis.
Most annyira fáj valami, hol a fülem, hol a fogam (mikor alul, mikor felül) hol az állkapcsom, hol a szemem, hogy ihaj. ebből megint gyógyszer lesz.