2013. április 14., vasárnap

Vasárnapi ebéd

Ha valaki csak tíz évvel ezelőtt is azt mondja nekem,, hogy eljön majd az idő amikor nálunk vasárnapi ebéd létezik egész délelőttös főzés, sőt húsleves nélkül, hát azt bizony nem hittem volna el.
Pedig létezik.
Ma is létezett, negyven perc alatt sütöttem ilyen  tepsis hurkát, mexikói fűszerezésű csirkecombot, mivel a hurkában nem voltam biztos, hogy jó lesz, mert ismeretlen helyről vettük, vettem elő egy kisdoboz töltött káposztát még a karácsonyi befagyasztásból, és a váratlanul befutónak- aki mindezeket nem igazán szereti, rendeltünka Basa büféből  egy spéci adag sajtos giroszt. Minden pont egyszerre lett kész, és érkezett meg, így együtt tudtunk mindenfélét enni. Tepsis hurkát párolt vörös káposztával, mexikói csirkecombot krumplival - a töltött káposztát meg bent felejtettem a mikróban.  Mindezek megkoronázásaként  csokiba mártott kókuszba hempergetett mézes sütit.
Nincs jobb a könnyeden elkészülő vasárnapi ebédnél.

Nincsenek megjegyzések: