2012. december 15., szombat

Garázsvásár


Én úgy szeretem ezeket a kiárusításokat, sok érdekes dolgot látok, és amit nem lehet ott hagyni, hát azt meg is veszem. Ma egy ilyen  Estee Lauder táskát vettem:
Vadonatúj, az enyém krém színű, fáradt zöld pántokkal és füllel- a hozzávaló neszeszerrel. Ötszázért.

Aztán vettünk még pár cd-t Snow Patrol, Dire Straits és Quimby, pár könyvet és reménybeli vevője vagyok még egy szőnyegnek,  de azon egyelőre még minden holmi rajta volt, így elhozni nem tudtam.
Volt még egy fehér nerc sapka, csak sajna nekem kicsi volt.
Meg vettem egy habszifont, kaptam hozzá egy doboz habszifonpatront, szóval elégedett vagyok, és elégedett volt az eladó is. Szóval szeretem ezeket a házi turkákat. Néha még személyes mesét is kap az ember a tárgyakhoz.

Nincsenek megjegyzések: