2012. február 26., vasárnap

Internet

Imádom az érzést, hogy ha bármi eszembe jut, vagy kérdésként felmerül, akkor azonnal utána tudok keresni, meg tudom nézni, akár a Spandau Balett húsz évvel ezelőtti kinézetét, akár a zadari tengerorgona hangját hallgathatom, vagy megnézhetem hol jár a éppen a szegedi gyors. Egyszerre sok mindent csinálhatok, mindenütt jelen lehetek, több emberrel beszélgethetek a skype-n családi kupaktanácsot tarthatok két különböző városban lévő gyerekemmel, hivatalos levelet küldhetek avagy akár közvilágítási hibát jelenthetek be.
A múlt héten nem vittem magammal laptopot, mert csak egy napra mentem el a dolgozóba, és úgy gondoltam egy este megleszek net nélkül. Hát nehéz volt. Nem beszélve arról, hogy a tévé műsoron tíz perc után elaludtam, és csak órákkal később ébredtem fel elgémberedve a fotelben.

Nem tudnék már meglenni internet nélkül. És nem is akarnék.

Nincsenek megjegyzések: