2011. március 28., hétfő

Telekom

Ma sms-t kaptam a t-kom-tól. Azt írták, hogy kérésemnek megfelelően kikapcsolták a t-kom-os telefonomat.

Ójeee! Március 28-án!

A baj csak az, hogy ezt először 2011. január közepén kértem.
Akkor közölték, hogy csak írásban kérhetem.
Aztán elküldtem írásban, az összes szükséges adattal. (később még ötször)
Semmi válasz.
Egy hét múlva elfaxoltam az általam ismert mindkét telefonszámukra.
Semmi válasz.
Egy hét elteltével újra elküldtem, ajánlott levélben.
Na erre érkezett válasz, hogy küldjem el a lemondásomat a nyomtatványon, amit mellékeltek. Kitöltöttem ugyanazokkal az adatokkal, amiket már megadtam, közöltem, hogy ez az ötödik írásos lemondásom, és kézhezvétellel egyidejűleg kapcsolják ki, mert már eltelt másfél hónap az első lemondástól kezdődően.
Újabb válasz érkezett, ismét más iktatószámmal, más ügyintézővel, újra elküldte a nyomtatványt, és felszólított, hogy cégbírósági bejegyzést és aláírási címpéldányt is küldjek. Megint válaszoltam, közöltem, hogy több iktatószámon, több ügyintézővel futtatják a lemondásomat, úgyhogy újra nem küldöm el, szedjék össze, és rendezzék egy aktába, és haladéktalanul kapcsolják ki a telefonomat, mert már a most kiküldött számlát se fogom kifizetni, mert joghatályosan lemondtam a szolgáltatást, nem használtam így nekik nem jár ellenérték. Kértem, hogy sztornó számlát állítsanak ki és küldjék meg. Ismét felhívtam szíves figyelmüket, hogy az én foglalkozásomhoz sem cégbejegyzés, sem aláírási címpéldány nem kell, így ilyennel nem is rendelkezem, tehát küldeni sem tudok. Az aktám összerendezésével meg igyekezzenek, mert a Nemzeti Hírközlési Hatóság rövidesen be fogja tőlük kérni, mert panaszt fogok tenni.
Ez volt az elmúlt szerdán.
És láss csodát, hétfőre még a mobil telefonszámomat is megtalálták, és siettek sms-ben értesíteni, hogy kikapcsolták a telefont.

Még mindig nem hiszem el, hogy egy szolgáltató csak akkor hajlandó velem szóba állni, ha feljelentéssel fenyegetem. Legközelebb mindig ezzel kezdem!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

én a Citibankkal jártam pórul pénteken
az ügyintéző (telefonos) állítólag felvette/iktatta a hitelszámla megszüntetési kérvényemet, de pár napon belül majd még valaki felhív...

részemről fenyegetés nélkül fogom rájuk küldeni a PSZÁF-et, mert mégis milyen már, hogy kint van a bankfiókban a sorszámot adó gépen, hogy "hitelkártya", aztán amikor kivárod a sorod, akkor közli az ügyintéző, hogy "ja, hitelkártyával kapcsolatba csak a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül lehet intézkedni"... WTF?!

Kgt