2011. március 20., vasárnap

Hugh élete

Én is így szeretném élni az életemet!
Nézem a River Cottage Every Day részeit és elönt a vágyakozás egy ilyen élet után.
A havonta egyszeri táncos klubdélután az idősek részére, az évenkénti babaüdvözlő kerti ünnepség, a tisztes jólét, a gondtalan gyömbér sör készítés és a mindennapok élvezete olyan mintát mutat, aminek én is részese szeretnék lenni...
Hugh Fearnley-Whittingstall filmbeli -de valóságos élete River Cottage-ben irigylésre méltó.
Akár a mi életünk is lehetne ilyen, mert szinte csak rajtunk múlik.
http://www.rivercottage.net/

Persze kőkemény üzlet ez is, de akkor is! A lehetőség, amit megmutat...

Én el is kezdtem a magam részéről.
Íme a veteményeskertem:






Na jó, a lehetőségeimhez képest, néhány tálcában...




.

Nincsenek megjegyzések: