2010. szeptember 28., kedd

Telefon

Beüzemeltük a skype-ot. Most már csak majd onnan fogok telefonálgatni. Befejezem a t-com-mal
való áldásos, vagy inkább áldatlan kapcsolatunkat.
Elegem van a kisstílű lehúzásokból, hogy ellenőrízhetetlenné tették a számlázásukat, mert az előfizetési díjat az adott hónap első napjától az utolsó napjáig szedik, de a beszélgetéseket hónap közepétől következő hónak valahanyadikáig számolják el, és persze a havi kedvezményt is valamilyen elv alapján kettéveszik. De persze ellenőrizni nem tudod...
Volt idő amikor böngésztem egy két hónapon keresztül a telefonszámlát, és olyan meglepő dolgokra bukkantam, mint hogy az adott díjcsomagban, amire én fizettem elő, deklaráltan nem számolnak fel kapcsolási díjat. Csakhogy ez a tétel minden hónapban megjelent a telefonszámlámon. Nem volt sok, pár száz forint, de sok kicsi sokra megy. Megreklamáltam, és akkor nagy kegyesen néhány hónapra vonatkozóan jóváírták. Aztán már nem voltam hajlandó magam idegesíteni a számláikkal.
Most megvárom, hogy lejárjon az internetes szolgáltatóm felé fennálló hűségeskedésem, és felmondom a telefont.

Az irodában pedig nincs mire várnom. Ott már kábelen jön az internet is, hát ahhoz kérek egy telefont. Persze, ami máshol ingyenes, mert a szolgáltató nem számít fel előfizetési díjat ha van tv és internet előfizetésed is, a Fibernet ezért csak elkér 690 Ft.-ot. Lehet ez se lesz jobb a Deákné vásznánál. De akkor is olcsóbb lesz, mint a mostani havi ötezres előfizetés... Sőt az irodában is felinstalláltuk a skype-ot. És létezik egy olyan kis készülék mint egy mobil telefon, és USB-n csatlakozik a géphez, és azzal rendesen lehet telefonálni, nem kell fülest felvenni.

Hiába no, spórolni kell, mert minden fillér számít. A baj az, hogy nem azért kell spórolni, hogy több maradjon, hanem azért, mert így nem kell kiadni azt a pénzt, ami nincs is meg...

Nincsenek megjegyzések: