2010. május 5., szerda

Fodrász

A hajam annak idején kiskölyök koromban volt olyan, mint most.
Mint ahogy azt már panaszoltam. Na nem olyan dús, hanem ilyen semmilyen formájú. Pedig a környék legjobb mesterfodrászához járok. Mindenki róla zeng ódákat. De nekem lóg a hajam, nincs se formája, se fazonja. A múltkor is mikor kijöttem tőle, és belenéztem a visszapillantóba, elriadtam. Aztán hazajöttem, megmostam újra, beszárítottam, és akkor elfogadható lett. De azóta nőtt, mostmár meg végképp elhanyagolt, vidéki, lestrapált háztartásbeli-kinézetű hajam van.
Holnapra van időpontom.
Holnap még utoljára megpróbálom a mestert...
De ha nem lesz most se jó, akkor keresek egy újat.

Csak az a baj, hogy ez is olyan bizalmi állás, amit nem szívesen variál az ember. Fogorvos, kozmetikus, fodrász, nekem kell, hogy ismerjem és bízzak benne.
Na de ha már nem bízok benne?
Olyan nehéz ez...

És azt se tudom, milyen frizurát szeretnék...

Nincsenek megjegyzések: