2010. április 22., csütörtök

Pag 2




és ültem a parton, süttettem az arcom a nappal, szél felé fordulva, nem gondolva arra, hogy az irodában mi van, telefonom kikapcsolva, be se kapcsolom vasárnapig.
Vacsoráztunk, sopska, pljeskavica sa sirom leöblítve karlovackoval. *
Naplemente giccsesen, tengerparton, bárányfelhőkkel, terített asztal mellől nézve.
Mégiscsak a tengerhez kéne kötözni.


* kevésbé adria fanok kedvéért: sopszka - paradicsom, uborka kockára vágva, sós juhsajttal beborítva, pljeskavica sa sirom: sajttal töltöt fűszeres darált hús grillen megsütve a karlovacko pedig egy horvát sör

1 megjegyzés:

s@só írta...

...és ültem a dolgozómban a gép előtt, kint 9 fok hűvös, kicsit süt a nap. És nagy örömmel olvastam a horvát étlapot. És még nagyobb öröm, hogy láttam képeket, és éreztem szinte a giccs látványát. Hejj, tényleg ott kellene lakni. Asszem kibírnám....