2010. február 11., csütörtök

Levél

Ma találtam az emailjeim között:

"Hetek óta tervezem,hogy írok magamról, mert ígértem hogy jelzek. Bár lehet úgy tűnt Önnek, én sose egy percig nem felejtettem el azokat a gondolatokat, tanácsokat amiket kaptam. Mindenben igaza volt. Úgy ahogy előrelátta ügyvédnő, jött a volt férjemnek a "szegény én" korszak, vagy időszak, egészen a kórházig, súlyos tüneteket produkálva...
Aztán jött a családterápia, amely idő alatt egy percig sem tudott kivetkőzni magából; alkalmazta a bűntudat-keltés, okolás, lelki zsarolás összes tárházát. Kemény 5 hónap volt. A terápia tulajdonképpen egy vezetés volt, ahol, amiben magamnak kellett újra látni, megfogalmazni a fentieket, és belülről fakadóan érezni, hogy nem kívánok a volt férjemmel élni, és ezt ki is mondani meggyőződéssel. Egy hónapja teljesen elzárkózok már tőle, a kapcsolatunk a gyerekekre korlátozódik, ahogyan azt Ön mindig is javasolta. Megint kórházban van... de ez már csak az ő problémája, nem érzem többé felelősnek magam.
Tavaly május óta folyamatosan és sokat fejlődtem.
Eljutottam oda, amiről szintén beszéltünk, hogy bizonyos helyzetekben képes vagyok, és akarok is segíteni a fiatalokon ilyen kérdésekben, információkban, emberi kapcsolatokban stb. Sőt, már visszajelzést is kaptam, hogy mennyit segítettem a gondolatébresztésemmel.
Köszönöm ezt Önnek is!"


Üdítő ez, az egyre gyakrabban előforduló, nem fizető ügyfelek között.

1 megjegyzés:

Meta Hari írta...

igazi karácsonyi ajándék :) Ha lehetne, én ilyeneket íratnék bele a személyi igazolványokba, nem a száraz személyi adatokat..