2010. január 30., szombat

Tapasz-talat

1 nap: kora délután ért ide a postás a levéllel. Félbevágott tapasz mellett döntöttem.
És elkezdtem vizet inni. Ja, meg ebédelni nem volt időm.
Este hat előtt ebédeltem -vacsoráztam, semmi különös. A fotelban ülve elaludtam és olyan jót aludtam, hogy még álmodtam is. viszonylag korán feküdtem le, még éjfél előtt, arra gondolva, hogy majd holnap kora reggel ébredek, és mennyi mindent el fogok tudni intézni.
Hát ja. Fél kilenc után riadtam fel, hogy most aztán gyorsan kell szaladnom, mert nagyon kell pisilni.
De legalább jót aludtam, kipihentem magam.

2. nap: egy egész tapasz: gyakori WC-re járás. enni visszafogottabban eszem, de szándékosan, odafigyelve. Éjjel három óránként ébredés gyors séta a WC-re.

3.nap: egy egész tapasz. korábbi mennyiség elfogyasztása után "túlettem magam" érzés. A bal lábamon a tédhajlatban, és a lábfejemen piros pörsenések. Hja, folyik a méregtelenedés és úgy látszik ott jön ki a rosszaság.

4.nap: fél tapasz, vidéki tárgyalásra megyek, elég lesz... kora délután értem haza, farkas éhesen, fél három magasságában szokásos mennyiségű étel 1/3 részét nem tudtam megenni, ott kellet hagyni a tányéromon. ( Juhééé ez jó!)
Ezen felbuzdulva egész tapasz felhelyezve.
Vacsora szolid mennyiség, majd után egy kis camabert saj megkívánása, de a sajt túlérett volt, keserű, rossz. Le se tudtam nyelni.
A vacsora jutalma gyomorgörcs a gyomorszáj téjékon. Jelentős mennyiségű víz után se enyhül.
Kellett ennem egy kis maroknyi sózott mogyorót...
Éjszaka rohangálás, de szó szerint.

5. nap: egész tapasz. Már az eltervezett csökkentett mértékű reggeli felét tudtam csak megenni.
Ebéd grillezett csirke, kis krumpli, sok saláta paradicsommal. Az államon kezd nőni egy jó nagy bümszli. Látni még nem látszik, de érzem.
Lábam dagad, hja kérem, telihold körüli napok vannak.
Vacsora grillcsirke csontos része, csak úgy.
Később egy szép mosolygós Idared.
Normalizálódott éjszaka, egy ébredéssel, az is hat körül, visszaalvással kilenc utáni ébredéssel.

6. nap: egész tapasz. kevéske reggeli, normális ebéd, szolíd mennyiségű vacsora. A frissen esett nagy hóban kis séta, autók kiásása a hó alól. a helyzet nomalizálódni látszik. Az arcom mintha keskenyedne... Reménykedek.
Persze, lelki szemeimmel látom magam vékony derékkal, lapos hassal, fess, decens úriasszonyként.

7. nap: semmi különös. a bal karomon a tapasz helye viszket, kiütéses, és sárga. Adok neki Aloe-vera gelt. A lábamon a vádlimon a kiütések, pörsenések még mindig megvannak. Azok nem viszketnek. Éjszaka egy kelés.

8.nap: . Egy kelés hajnalban, később gyerek iskolába indítása, majd visszafekvés. Ébredés 10 után. mérlegelés, juhéjj, az előző héthez képest, másfél kilóval kevesebb. Ez azonban az egészhez képest olyan csekély, hogy még rajtam nem látszik. Na de kezdődik!
A tapasz helye a bal karomon még mindig kiütéses, viszket, és elszíneződött.
Kései, de bőségesebb reggeli, majd még egy étkezés öt körül. Brokkolis leves, fokhagymás paprikás főtt hús, kenyérrel és 11-ig még egy liter víz.

9. nap:Lassan beáll dolog, nincs már annyira sürgető rohangálás, éhes sem vagyok, de ha eljön a dél, és eszembe jut, hogy ebédidő van, hát nem tudok nem szivesen gondolni az ebédre. Szeretek enni na! Kevéske sült csirkemell brokklival, kevés majonézzel.

10. nap: semmi különös szuper karfiol levest főztem. Levesben főtt marha átsütve, tojással.

11. nap: ma délelőtt kétségbeesetten kerestem a tapaszt a bal vállamon. És hitetlenkedve észleltem, hogy nincs ott. Nahát, ez leeset. Már bele is nyugodtam, amikor eszembe jutott, hogy hopplá, ma a jobb vállam a soros. És láss csodát, ott volt. Karfiol leves, mákos nudli.

12. nap: napok óta jelentősen dagad a lábam. A jobb. a bokám és a vádlim. Nem fáj, csak feszül. A bal is dagad, de nem annyira. A jobb szinte kétszerese a másiknak.
És reggelre se lappad le normálisra.

13.nap : Ma bál. Pezsgő és vacsora.
Tapasz lekerül a karomról, mert átlátszó a ruhám ujja.

14. nap: Semmi jelentős változást nem észlelek. A láb dagadás kivételével.
De türelmes vagyok.
Működni kell ennek.

15-21. nap dagad jobb lábam, a bokám és a vádlim
Elővettem a Herbalife-ot is, a tablettákat. Egész héten brokkolit, túrót meg sajtot ettem. A végén már zöldet kakiltam...
Pénteken bevettem egy Furosemid-et, szombat reggelre szűnt a lábdagadásom, nem feszült a vádlim. Napközben azt vettem észre, hogy a papucsom feje kicsit "bővebb lett"
A súlyom egyrészt visszament az első hét végi szintre, sőt még haladt lefelé. Induláshoz képest két és fél kiló.
Nem látom magam annyira tepsi képűnek.:)
22. már megint dagad a jobb lábam.
23. a farmerom már bővebb. Kenyeret zsömlét, kiflit ritkán és keveset eszem. Az egy hétre vásárolt hat kiflimből a múlt héten is megmaradt kettő.
24. a lábdagadásom rendszertelen, nem függ össze semmivel, amivel próbálom összefüggésbe hozni.
A vérnyomásom 125/70 - és 130/75 között ingadozik. Ennél jobbat kívánni se kívánhatok magamnak.
25-30. semmi különös. Megrendeltem a következő adagot, szóba került a Jen-Fe-Plus, de akkora ára van, hogy ennyit nem vagyok hajlandó rászánni. Marad az eredeti.
31-37.nap lelkes vagyok, iszom napi 2 liter+ vizet, és semmi. Ennek a hétnek a végére kicsit több a súlyom, mint a 37 nappal ezelőtti... Pedig tapaszolok, meg szedem a Herbalife rost tablettáját is.

Nincsenek megjegyzések: