2009. április 4., szombat

Wizzair

Hát most nem szeretem a Wizzair-t!
Még tavaly november elején megvettük a repülőjegyeinket Norvégiába, és június 18-29 között a fehér éjszakákat akartuk élvezni.
Eddig minden rendjén is ment, lefoglaltuk a szállásunkat, egy tengerparti kis házat, lecsekkoltuk, hogy milyen autót bérelünk, összeszedtük mit akarunk megnézni, melyik nap hova megyünk, és éppen ma délelőtt beszéltünk róla, hogy akkor ideje lesz megrendelni az autót, és időszerű lesz lassan, hogy a szállás végleges díját levonják számlánkról.
Nagyon készültünk, mindketten vágytunk vissza Norvégiába, mert gyönyörű volt.

Erre ma érkezett a Wizzairtől egy e-mail, hogy bocs, de nem megy gép Norvégiába, se aznap, se előtte, se utána, így visszautalják a befizetett repjegy árat cakkli-pakkli.

A lefoglalt szállást azonnal visszamondtuk, ott a 20 % előleg felét veszítjük el.

Most megyek sírok egy kicsit....

s@só írta...

Don't cry....

bluemoon írta...

Na jó, akkor nem...
Most úgy néz ki, találtunk egy kéthetes Madeirát, bécsi indulással. repjegy, szálloda, reggelivel 750 Eu.

Névtelen írta...

Sziasztok :)

En is nagyon imadom Norvegiat es ebbol kifolyolag teljesen aterzem ami tortent.

Utananeztem es miert nem mentek esetleg Norwegian (norwegian.no) fapados repulovel vagy a KLM-nel vannak szuper jegyek (71.000HUF).

Eljen Norvegia :)

bluemoon írta...

Szia Névtelen, :) hát éppen azért nem megyünk a KLM-mel, mert 71.000.-HUF a repjegy. ára. A mi rep.jegyünk cakkli pakkli 20.000.-Ft. volt. És sajna nagyon nem mindegy, hogy kettőnknek egy százassal többe kerülne a norvég 11 nap, hisz Norvégia enélkül is piszok drága ország.
Mi már csak ilyen olcsóbban utazni szeretők vagyunk....

Ja, és még valami: mivel négyen akartunk együtt menni, 280.000.-Ft. utazási kiadás helyett akkor már egy autóval mentünk volna, felpakolva búvárcuccokkal, kajával, és akkor még helyben is megúsztuk volna az autó bérlést...