2009. január 13., kedd

T-home 7.

Nemcsak nekem van problémám a t-home-mal. Hosszas várakozás után Commandante szüleihez vége kivitték a modemet, és kéz közelbe került, hogy lesz használható gyors, jóminőségű internet hozzáférés.
Aztán kiderült, hogy a telefont is be akarják szerelni. Pedig az már ott van. És nem is rendelték meg, csak pusztán az adsl-t és a modemet. Erre a szerelők közölték, hogy nekik az van felírva, hogy telefon vonallal együtt. És fogták összepakolták a modemet, és elmentek. Hogy majd akkor rendeljék meg külön az adsl-t és akkor majd egyszer újra visszajönnek, és bekötik.

Commandante anyukájának persze eldurrant az agya, ha nem kell egy jól fizető ügyfél, akkor majd másnál megrendeli azt a nyavalyás internet hozzáférést.

Nem értem. Ebben az országban alkalmazási feltétel hogy egy ügyfélszolgálathoz, csak ostoba nemtörődöm és hanyag embereket vesznek fel? Direkt és komolyan?!?
"Na azért, mert viccnek durva lenne.....


PS: Ja és én meg kaptam egy levelet a T-home kábeltvésektől, hogy a 41. számú 2008. 11.01-11.30.-ig terjedő időre szóló 8.380.-Ft. összegű számla nincs kifizetve.
Perszehogy nincs! Mert 2008. 11.14.-én költözés miatt megszüntették a kábeltv. szolgáltatást.
És nekem erről szerencsére van egy e-mailem is. Meg írtam nekik levelet még december 18.-án, hogy stornózzák a 41. sz. számlát, mert 42. szám alatt kiküldték a fél hónapra szóló számlát, amit be is fizettem.
És persze közölték a levélben azt is, hogy a díjtartozás meg nem fizetése a szerződés felmondásának minősül, és amennyiben nem fizetem ki a számlát, akkor a levelük keltétől számított 30. napot követően hatályba lép a szerződés felmondása.

Hmmm. Talán így kellett volna kezdeni az egészet. Nem fizetni a számlát, és akkor 30 nap alatt elintéződik minden, megszüntetik a szolgáltatást. És kész. Nahát!

Nincsenek megjegyzések: