2008. december 5., péntek

Tetoválás

Valamikor, akin tetoválás láttunk, arról rögtön tudtuk, hogy börtönviselt ember. Aztán ahogy nyílt a világ, és egyre több külföldit láttunk, láttunk rajtuk szép tetoválásokat is. Aztán egyszer csak itthon is tetováló szalonok nyíltak, és egyre több emberen láttunk jól kinéző tetkókat. Egy-egy nyaralás alkalmáva, már serdületlen gyermekemen is készült hennával felrajzolt kép.
És bizony tetszett. Azt nem tudom megmondani, hogy mit éreztem volna, ha valódi varrás lett volna, de azt hiszem még mindig sikítva tiltakoznék. (szerencsére egyik gyerekem se vetemedett eddig ilyesmire)
Amikor fiatal lányok dekoltázsában virít a rózsa, az szép.
Most.
De mi lesz, ha elhervad a bőre a rózsa alatt? Vagy hogy fog kinézni, egy éltes matróna méretes, hájas derekán a stilizált virág girladn?
Azt hiszem bárki el tudja képzelni.

Ez egy életre szóló móka.


Viszont egy szépen kimunkált izomzatú testen, nagyon szépen mutat egy egy jól sikerült tetoválás.
A Máltán megismert, és kedve jó barátunkká vált divemasterünk teste tele volt tetoválással. Az ember lánya ugyebár, " aus haus" jólnevelet, és tudja, hogy nem illik másokat megbámulni, így egy ideig csak szemem sarkából vizslattam de aztán úgy döntöttem, hogy ez így nem lesz jó.
Ez ebből kevés lesz, több itt a kép, mint amit csak úgy, quasi véletlen pásztázó pillantással át lehetne fogni.
Vívódtam egy napig. Aztán győztem.
Megkértem, hogy szemérmetlenül hadd vizslassam végig a testét.
Vigyorgott, és közszemlére bocsátotta a műveket. Néhánynak a történetét is megosztotta velünk.

És most azért jutottál eszembe, kedves világcsavargó, mert éppen egy tetováló mesterről készült filmet pörget a tv6.

1 megjegyzés:

s@só írta...

Egy ilyen életre szólóm van nekem is. Sokáig vívódtam mire elhatároztam magam és megvarrattam. 42-ik születésnapomra. Beleszürkültem és igen rosszul lettem közben háromszor (szőlőcukor volt hálaégnek a tetkómesternél).
Én úgy gondolom, hogy ez egy olyan pecsét rajtam, ami az enyém. Egy nekem tetsző jel. Horoszkóp (oroszlán) is lehet akár, de nem csak az. Kicsit több annál. Ez a jel csak a sajátom.Kevés ilyen dolgom van, sőt talán nincs is több. És szépen sikerült dolog lett. A családom három hölgytagja szerint is...:)