Hát eltévedtem megint! Kerestem a lehajtót az M0-ról az M3 felé, de most résen voltam, ámde újra átvertek. Annyira rövid a lehajtó sáv, és ez a rövid szakasz ráadásul egybeesik a Budapest felől felhajtók sávjával, hogy mire az ember kicentizi, hogy akkor most aki jön befelé, azt beengedem, és aztán gyorsan kislisszolok, addigra ott a tábla, hogy bocsika, de ez a sáv ugyan az M3, de ez nem Nyíregyháza felé, hanem Budapest felé.... Az egyenesen haladó sáv fölött pedig ott vigyorog 50 méterrel arrébb M3 Nyíregyháza.
Még jó, hogy ismerem az autópályák lélektanát, és tudom, hogy a becsatlakozás végén, bent a városi részen, kell lenni egy lehetőségnek, ahol a kifelé menők elmehetnek.
PS: 2008. 11. 13. 21:46
Szóval nagyon megkergetném azt, aki minden le és felhajtót egybetervezett, és olyan viszonylag rövidre, mint ahogy az van. Tiszta balesetveszély! Felhajtani erre az M0-ra, mert ott toporzékolnak a belső sávból kihajtani akarók, mert nekik meg már húzódni kellene, hogy le tudjon hajtani az autópályáról. Én meg jövök éppen befelé, mert nekem meg már a belső sávba kéne hajtanom, mert mindjárt újra lekerülök az autópályáról. De nincs hely. se a lehajtásra, se a behajtásra. Hááát, gratulálok!!
Ja és ha valaki illetékes elvtárs tenne végre valamit, hogy Békásmegyerre ne három autó tudjon áthajtani a zöldön, akkor talán nem lenne dugó a Szentendrei úton, mert tűrhetetlen állapot, hogy egy cirka ötvenezeres lakosú városrész egyik felébe csak egy, azaz egy helyen lehessen lehajtani. Most, hogy az M0 felől ilyen szépen felszaporodott a forgalom. Kéretik legalább két bejárót nyitni a békásmegyeri Duna felőli oldalra.
2008. november 12., szerda
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése